Alla inlägg den 7 april 2013

Av rosatjejen - 7 april 2013 09:29

Vår katt har en något udda favotit hobby, nämligen att jaga hårsnoddar. Det är ett jäkla kastande här hemma, hon får liksom aldrig nog, utan kan hålla på och apportera dessa hur länge som helst. När man tröttnar och inte vill, så kommer hon med snodden i mungipan och puffar med nosen mot handen tills man ger med sig och kastar iväg snodden.
Detta resulterar dessutom i att man aldrig hittar en endaste hårsnodd när man behöver sätta upp håret.
Ibland kan man ha tur och hitta nån liten tjuvgömma när man städar. Häromdagen så hittade jag ett tjugotal snoddar under skohyllan i hallen.
Jag brukar alltid dra ur snodden ur håret när jag ska sova, och lägger den då på mitt nattduksbord, och varje morgon när jag vaknar är snodden putsväck.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards