Alla inlägg den 25 mars 2013

Av rosatjejen - 25 mars 2013 23:51

Idag har vi ätit våfflor till middag, både matvåfflor och godvåfflor som nån sa.
Matvåfflorna var dom med creme fraishe, rödlok och rom. Godvåfflorna var med jordgubbssylt och grädde.
Idag slog det mig att när alla mina barn bodde hemma sä svor jag varenda gång vi åt våfflor över att jag bara hade ett vanligt järn, som gräddar en våffla i taget. Men nu när jag äntligen kommit mig för att köpa ett dubbeljärn, ja då har hälften av barnen flyttat hemifrån.

Ikväll går jag och lägger mig för att sova så där lätt som bara en orolig mamma som har en dotter som är på fest inne i stan kan.
Matilda är nämligen på årets första studentskiva inne på söder. Hon förstår inte varför jag blir lite orolig, utan tycker att vadå mamma du minns väl själv när du tog studenten. Jo jag tackar ja,det minns jag allt för väl, och genast blev jag ännu oroligare, men det säger jag ju inte till henne ;-)

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards