Alla inlägg under februari 2013

Av rosatjejen - 12 februari 2013 22:41

Bilden i förra inlägget kom inte med, så jag provar igen

Av rosatjejen - 12 februari 2013 22:37

Vi har det bra.
Idag har jag ägnat min tid i solstolen med att läsa denna boken, det går inte fort som det brukar göra när jag läser, men huvudsaken är att det går.
Imorgon ska vi gå pä marknad i San Fernando, jag hoppas på många fynd.
Jag är fortfarande väldigt trött, men jag hoppas att det blir bättre snart med solens hjälp.
Nu ska vi sova, sängarna är hårda och obekväma, men inte värre än att vi står ut.

Av rosatjejen - 8 februari 2013 19:17

Jag får hjälp av Svea med packningen och det blir lite lätt rörigt när hon river runt i allt :-)

Av rosatjejen - 7 februari 2013 20:23

Nu är det snart hög tid att börja packa väskan med sommarkläder, vilket känns som en riktig rolighet.
På lördag flyger vi iväg och det ska bli så skönt.

Här är några härliga bilder på Olivia som är tagna för 3år sedan, när vi bodde på samma hotel som vi ska till nu. Vi har bott där hela 3 gånger innan, så vi tycker verkligen att det är ett toppenställe.

Av rosatjejen - 6 februari 2013 13:21

Jag har ganska tråkigt just nu, och det händer just ingenting. Därför har jag heller inte haft så mycket att skriva om.
Försöker plocka lite här hemma, och lägga fram lite sånt som vi behöver ta med oss när vi åker på lördag.
Jag hoppas att lite sol och värme ska få mig att må lite bättre och ge mig åtminstone en liten gnutta energi.

Av rosatjejen - 3 februari 2013 00:00

Kärlek är att dela på allt.
Jag och Svea delar på några dumle. Hon får godispapperen och jag får kolorna, och båda tycker vi att vi fått det bästa.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards