Alla inlägg den 22 januari 2013

Av rosatjejen - 22 januari 2013 22:32

Efter bara ett par dagar med kolhydrater så känner jag mig väldigt svullen i hela kroppen, och allra mest i händerna.
Sockerhoran har också vaknat till liv och ropar efter sötsaker hela tiden. Om jag inte får kontroll över detta snarast, så är det nog bäst att jag fortsätter med lchf tills det är dags att resa iväg, för annars är risken att jag gått upp så mycket att de nya sommarkläderna jag köpte häromdagen kommer vara för trånga när vi åker.
Jag hade sån tur när jag gick förbi Lindex en dag att jag hittade 2 par shorts för halva priset på reapriset, så det blev 2 par för sammanlagt 100kr , inte illa, tänk om man hade sån tur jämt.
Nu måste jag bara ha tag i en ny bikini också, men det klart om jag fortsätter att moffa i mig i den här takten så kanske jag hinner växa i dom gamla på ett par veckor, och slipper slösa pengar på en ny. Nä men FY! Det vore verkligen förskräckligt ( ryser vid tanken)
Nä jag får nog verkligen ta mig en riktig funderare på hur jag ska göra med lchf och kolhydrater ett tag framöver, för så här kan jag inte ha det. Jag mår tillräckligt dåligt som det är ändå.
Jag ska väga mig imorgon, och om jag väger mer än 60kg så får det bli lchf igen tills vi åker iväg,
Jag måste även komma igång och träna på min crosstrainer igen, den gör inte bara kroppen slankare, utan den får även min andning att bli så mycket bättre. Jag kom helt av mig på jullovet och sen har jag liksom aldrig kommit igång med de rutinerna som jag hade fått till så bra, men nu ska jag verkligen försöka hitta tillbaka till de rutinerna igen. Jag tror att jag även skulle må lite bättre psykiskt också om jag kunde komma igång med träningen igen.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards