Alla inlägg den 6 januari 2013

Av rosatjejen - 6 januari 2013 16:15


Vet inte om jag vågar skriva detta, men peppar peppar ta i trä, så har inte Svea kissat nån annanstans än i sin låda nu i nästan 3 veckor.
Det verkar som om den sista sprayen som jag köpte hjälpte.
Det är en gett off spray som heter, Cat & Dog Repellent. Den luktar mycket starkt av citrus, men inte värre än att man står ut.
Nu har vi inte behövt använda varken sprayen eller vaxdukarna på över en vecka.
Vi stänger däremot dörrarna till både Olivias och Matildas rum, när vi misstänker att hon kan komma att bli orolig.
Nu håller jag tummarna för att det är slut på skvättandet, och att vi slipper använda sprayen mer.

Av rosatjejen - 6 januari 2013 10:51

Just nu äter jag inte lchf för att gå ner i vikt.
Jag äter lchf för att inte gå upp i vikt, och för att jag mår bra av att äta minimalt med kolhydrater.
Många säger nu till mig, att du är ju inte tjock så du behöver väl inte äta lchf längre.
Jo det är ju just det jag måste, för om jag inte äter lchf så blir jag ju tjock igen.
Jag tänker inte falla i samma fälla som jag gjort så många gånger innan, genom att så fort man känner sig nöjd med vikten börja äta en massa skräp igen, och sen så har man snabbt gått upp alla kilon igen.
Den här gången vill jag lyckas hitta ett sätt, så jag blir viktstabil.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards