Alla inlägg den 6 september 2012

Av rosatjejen - 6 september 2012 12:52

Idag provade jag viktväktarnas egen potatis och purjolökssoppa till lunch, och den var faktiskt god och framför allt mättande.

Till soppan så åt jag 2 ryvita knäcken med mildost och en banan, så nu är jag proppmätt.


Hitills så är jag nöjd med den mat jag provat ur viktväktarnas sortiment. Tyvärr så tycker jag att det blir lite dyrt att enbart äta av deras egna produkter, men nån gång ibland när man är hemma ellr behöver ta med sig lunch till jobbet så är det perfekt.


Imorgon är det dags för vägning igen, och jag hoppas verkligen att jag gått ner åtminstone några gram.

   

ser nu att soppan ser rätt oaptitlig ut på bilden, men den smakade mycket godare än vad den ser ut. 


Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards