Alla inlägg under augusti 2012

Av rosatjejen - 18 augusti 2012 11:57

63 kilo visade vågen idag, Jippie säger jag :-)
Det har gått rasande bra dessa 2 första veckorna med Lchf, - 4,1 kilo för att vara pet noga.

Jag känner mig tyvärr fortfarande trött och svag av den infektion jag gått och dragit med i en månad nu. Därför ska jag ha en riktig äta vad jag vill dag idag, och då menar jag exakt vad jag vill också, inga som helst restrektioner finns.
Jag kommer säkert att gå upp en del till imorgon, men jag vet ju att man snabbt tappar den vikten på bara några dagar när man nollar kolhydraterna igen

Av rosatjejen - 17 augusti 2012 23:14

Av rosatjejen - 17 augusti 2012 20:20

Gottigt!
Selleristavar, champinjoner, blomlål och lite Hollidaydipp.
Inte helt kolhydratfritt men ändå helt okey någon gång ibland.

Av rosatjejen - 17 augusti 2012 08:37

Helt otroligt vad lätt det går, bara genom att välja bort kolhydraterna.

Av rosatjejen - 16 augusti 2012 18:04

Känner mig lite bättre idag, och har faktiskt orkat vara uppe lite

Vågen visade på 63,7 kg idag och det är ju toppen
Nu har jag gått ner 3,4kg på 11 dagar.

Dagens middag fick bli mozzarella inlindad i serranoskinka, mycket gott!

Av rosatjejen - 15 augusti 2012 22:29

Idag för 18år sedan blev jag mamma till den här fina tjejen, min tredje dotter

Grattis älskade Matilda på din efterlängtade 18års dag
Jag älskar dig så

Av rosatjejen - 15 augusti 2012 21:08

Jag är sjuk, det är därför jag inte skrivit på några dagar.
Jag lovar att uppdatera bättre när jag är frisk igen, nu vill jag bara sovs hela tiden och det försöker jag göra också.

Vikten känns inte så viktig just nu, men vägde mig nu när jag var på toa och den visade då 64,1 så det har stått rätt stilla dom här dagarna
Det får bli nya tag om ett par dagar hoppas jag

Av rosatjejen - 13 augusti 2012 22:24

Det blev en lång dag på jobbet idag, var på plats från kl, 8 till kl 19,30, det är alltid mycket att gå igenom så här i början precis när alla barn kommer tillbaka.

Jag kom på att när jag lägger in bilder här från viktkoll så visar den hur mycket jag gått ner sen i oktober förra året när jag jag vägde 72 kg
Sen dess har jag ju gått ner en hel del, men när jag satte igång nu efter semestern igen den 5 augusti så vägde jag 67,1, och har alltså redan gått ner 2,9 kg
Nu är jag ju inte dummare än att jag inser att det inte kommer att fortsätta i den takten fortsättningsvis, men jag hoppas ändå att det stadigt kommer att peka nedåt

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards