Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av rosatjejen - 6 augusti 2012 22:02

Har mått mycket bättre idag. Fick iofs huvudvärk på eftermiddagen, men den berodde nog mer på vädret och att jag var lite slut efter första dagen på jobbet efter semestern, än på lchf dieten
Vi hade planering på jobbet idag och blev därför bjudna på lunch på restaurang. Jag blev lite orolig först om det skulle finnas något som passade mig på menyn, men jag oroade mig i onödan då dom hade en Jättegod antipasto tallrik med massa goda ostar och serranoskinka och olika salamikorvar.
Glad blev jag också när jag vägde mig innan frukost, jag hade gått ner hela 0,6 kg på bara ett dygn, hoppas nu bara att det fortsätter så några dagar till

Jag har börjat att skriva ner precis allt som jag stoppar i munnen på dagarna för att ha lite koll på hur mycket som faktiskt slinker ner under en dag

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards