Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av rosatjejen - 5 augusti 2012 22:54

Nu är första lchf dagen snart över, och jag kan inte säga att det gått helt lätt.
Det är inte så att jag varit sötsugen eller så
Utan jag har haft molande huvudvärk hela eftermiddagen och kvällen. Jag har dessutom kännt mig varm och lite klibbig hela dagen
Jag får hoppas att jag känner mig bättre imorgon, då det är dags att börja jobba igen efter drygt 5 veckors semester.
Kan ju inte påstå att hag direkt längtar, hade gärna varit ledig några veckor till

Av rosatjejen - 5 augusti 2012 18:59

Ajajaj... Vilken huvudvärk jag fick på eftermiddagen, den sitter fortfarande i och känns ungeufär som om jag skulle vara bakis...... Inte kul alls men jag vet ju att det kommer gå över, förhoppningsvis redan till imorgon.

Detta är vad jag ätit idag

Av rosatjejen - 5 augusti 2012 14:33

Jag verkligen avskyr kedjebrev och liknande.
Likaså alla dessa statusar på facebook, som typ gilla detta så kommer det och det hända eller inte hända.....

Men så fick jag den här och den gillar jag skarpt :-))))

Av rosatjejen - 5 augusti 2012 10:26

Idag blir första dagen med lchf, gårdagen blev ju mer som en mjukstart eftersom jag då ätit en kolhydrat rik frukost
Men idag är det på riktigt
Jag räknar med att det kan komma att kännas lite jobbigt idag och imorgon, så som det brukar göra de första dagarna innan kroppen vant sig av med socker och kollisar

Ingen viktnedgång idag men hoppas på att gå ner ca 1 kg denna vecka

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards