Alla inlägg den 11 mars 2012

Av rosatjejen - 11 mars 2012 18:43

Har haft en riktigt usel helg, vad gäller vikten och gått upp nästan 2 kg på en vecka :-O

Nu är det ju säkert så att jag av någon anledning samlat på mig en massa vätska, men ändå så känns det tråkigt.

Jag har nu hunnit fundera och analysera lite om det jag skrev om sist att jag fastnat runt 64-65 kg sedan i julas, och nu tror jag att jag kommit fram till en möjlig förklaring.

Jag tror tyvärr att det är alla mina kaffe latte som ställt till det, Det känns ju tyvärr jätte tråkigt om det är så, men dom är inte så goda att dom är värda att bli tjock av.

Så från och med imorgon så blir det max en latte om dagen på vardagar och max 2 stycken på lördag och söndag.

Dessutom får det bli slut med ryvita knäcket också.

Jag hoppas verkligen att det ska hjälpa med dessa åtgärder, för annars vet jag inte vad jag ska göra.

Bantning · Lchf · Mat

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards