Alla inlägg den 12 januari 2012

Av rosatjejen - 12 januari 2012 18:54

Fick lite kalla fötter när jag återigen gick in och läste lite om hotellet som vi bokat i Egypten, det kändes liksom inte lika bra som jag tyckte det gjorde när jag bokade i november.

Det var absolut inga problem att få byta hotell med bara 2 veckors varsel, det kallar jag service, tjejen på fritidsresor hjälpte mig tom, att hitta något som kändes bättre och dessutom slapp jag betala mellanskillnaden, dom bjöd också på kostnaden för barnklubben för 2 barn i 2 veckor :-) 

 

Så nu är det detta hotellet som gäller

 

Blue Village Exotic – Mirabel Beach Resort - Bild 1

Så nu känns det bättre i magen, det blir nog bra det här.

Dessutom blir jag ju helt barnfri 2 timmar om dagen, vilket betyder att jag kommer hinna läsa ännu fler böcker. Jag satasar på att hinna med åtminstone 7 stycken :-)

Gissa om jag längtar ...........

 

Av rosatjejen - 12 januari 2012 12:54

Är hemma och sjuk idag, och tycker lite synd om mig själv.

Så jag lyxade till det med en liten charkistallrik till lunch

 

 

Bantning · Lchf · Mat

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards