Alla inlägg den 30 december 2011

Av rosatjejen - 30 december 2011 20:52

Nu är det bara knappt 4 veckor kvar tills vi åker till Egypten.

Om jag inte hade det att se fram emot, så vet jag inte om jag skulle stå ut med det här tråkiga skitvädret som vi har här nu.

Ska bli så mysigt. Jag ska åka med min mamma och lilla O, vi ska även ha med min brorsdotter Alice, som är jämngammal med lilla O och dom brukar alltid ha så kul tillsammans. Vi får bara hoppas att hon inte kommer att längta allt för mycket efter mamma och pappa, för 2 veckor är låååång tid om man längtar i den åldern.

 

Hotell Tropicana Azure Club - Bild 3

Vi får hoppas att hotellet är lika bra som det ser ut att vara på bilden.

Av rosatjejen - 30 december 2011 17:18

Usch vad jag latte missbrukar, kan inte motstå när maskinen står där så fin och så ensam och bara väntar på att få brygga en god kopp åt mig.

Detta missbruk måste få ett slut, om jag inte ska gå upp alla dom kilion jag nu äntligen gått ner.

Undrar om den som gav mig maskinen förstår att den även får stå för en fettsugning om jag inte får kontroll över latte intaget snart ;-)))


Idag har Olivia varit med Filippa  och kusin Ida på muséum hela dagen, så jag har varit mol alena här hemma och bara skruttat runt och gjort just ingenting (när jag inte druckit latte då ) Men nu hoppas jag att dom kommer hem snart för det börjar kännas lite ensamt.



Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards