Alla inlägg den 27 november 2011

Av rosatjejen - 27 november 2011 13:01

Tänk att det redan är första advent.
Är det bara jag som tycker att den här hösten har gått ruskigt fort ?

 

Jag har som vanligt inte börjat adventspynta i tid, så idag blir det till att plocka fram allt  från källaren och panik pynta lite innan kvällen.

Jag är sen med detta varje år och jag vet själv med mig att det beror på både lathet och att jag inte tycker att det är roligt.

Jag önskar  verkligen att jag var den där pyssliga duktiga mamman som tycker att det är roligt med pyssel och bakning till jul, men där drog mina barn nitlotten, jag tycker verkligen att hela den här jul grejen är skit jobbig och tråkig, men vad gör man inte för de älskade barnen skull.

Däremot kan jag tycka att det är lite mysigt ljusstakar och stjärnor i alla fönster man går förbi.

 

Vikten har stått stilla nu ett par dagar, men jag hoppas att det beror på att jag har min röda vecka nu.

Nä nu är det nog dags att sätta lite fart så jag är färdig innan Emelie kommer ikväll. Hon ska hjälpa mig att koppla in nytt bredband och ip telefoni.

Det är en himla tur att jag har en dotter som är teknisk, vet inte hur jag skulle klara mig annars..

 

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards