Alla inlägg den 24 juni 2011

Av rosatjejen - 24 juni 2011 22:47

Trevlig midsommar mina bloggvänner och alla ni andra okända som läser min blogg :-)


Idag har jag mått lite bättre och orkat vara uppe nästan hela dagen. Jag har fortfarande ont i munnen, men känner mig inte lika sjuk som tidigare,vilket troligen beror på allt pencillin som jag stoppar i mig.

Jag har även lyckats få i mig rätt så ordentligt med mat och dryck, men det är jobbigt och smätsamt att tugga, så det tar sin lilla tid innan jag ätit klart.


Imorse vägde jag mig för första gången sen jag blev sjuk för en vecka sedan. Det visade sig att jag oroat mig lite i onödan. Jag vägde 64,4 kg och det var ju bra med tanke på vad jag ätit och att jag bara legat i sängen, den enda motionen jag fått är när jag gått mellan sängen och toan.


Ännu en gång GLAD MIDSOMMAR

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards