Alla inlägg den 22 juni 2011

Av rosatjejen - 22 juni 2011 18:30

Tänkte bara ge ifrån mig ett litet livstecken.

Den där tandvärken jag gått omkring med i flera veckor , gjorde mig tillslut riktigt sjuk.

Jag har legat helt däckad sen i fredags, när tanden akut fick dras ut. Den var så illa åtgången och inflamerad att det inte fanns något annat alternativ.

Till råga på allt elände så visade det sig att tanden som satt bredvid hade ett stort hål som blottlades när den andra tanden försvann, så igår var jag tillbaka hos tandläkaren för att laga den, inget kul alls ( det är tur att dom kan droga ner mig, annars skulle det aldrig gå)

Jag har fortfarande jätte ont och mår dåligt i hela kroppen, trots att jag äter antibiotika och går på starka smärtstillande.

 

På grund av hur jag mår och alla mediciner jag måste stoppa i mig, så har det inte funnits en tanke på att fortsätta med nutrilett, utan magen har krävt riktig mat för att fungera.

 

Nu är det dags för sängläge igen.

 

 

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards