Alla inlägg den 9 juni 2011

Av rosatjejen - 9 juni 2011 17:41

Ibland kör det ihop sig ordentligt, och det kan  man milt sagt säga att det gjort de 2 senaste dagarna.

Det är mycket som ska ordnas både hemma och på jobbet inför teminsavslutet.

Inte nog med allt som ska ordnas och fixas, så slog den till med full kraft natten mot onsdag, den avskyvärda och hatade barnmigränen.

Hon hade så ont att hon kräktes och när det gått så långt att hon kräks, så finns det ingen medicin i världen som hjälper henne, och om det fanns så skulle hon ju ändå bara spy upp den igen.

Hon fick vara hemma igår, men migränen ville inte riktigt ge med sig helt, så jag fick åka upp till min mamma med henne, då varken jag eller nån av syrrorna hade möjlighet att vabba idag.

Omkring klockan 20 så ringde hon hem och var jätte ledsen, så det var bara för mig att sätta mig på cykeln och åka upp till mamma igen och trösta henne. Hon brukar aldrig vara ledsen eller längta efter mig när hon är hos mormor, och därför kändes det extra jobbigt för mig när hon var så ledsen.

Idag har hon varit hur pigg som helst, så nu är vi hemma och satsar på att hon ska kunna gå till skolan imorgon.


Men jag har gått ner lite till i vikt  -0,6 kg på 2 dagar, så nu väger jag 65,2 kg.



Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards