Alla inlägg den 6 juni 2011

Av rosatjejen - 6 juni 2011 10:05

Oj, vilket långt blogguppehåll det blev !

Saken är den att vi i torsdags morse bestämde oss för att åka till min bror och tillbringa ett par dagar där, de där dagarna blev fler än vad vi tänkt från början.

Vi har haft det helt underbart med vackert väder, god mat och dryck, och massor med roliga aktiviteter.

Jag har inte haft en tanke på varken bantning eller träning dessa dagar.

 

Jag har gått upp 1,2 kg sen i torsdags, men allt beror inte på det goda jag ätit och druckit, utan lite av det är vätska som jag samlat på mig inför mensen, som är sen som vanligt.

Idag har jag börjat morgonen med en nutrilett och min tanke är att fortsätta med nutrilett idag fram till middagen, som jag tänker äta som vanligt.

 

Imorgon kör jag igång på allvar igen, med både nutrilett och träningen, för nu börjar det bli bråttom, har bara fyra veckor kvar till semestern nu, och däremmellan ska vi fira midsommar också.

 

Lilla O tog sitt första dopp i helgen, och man riktigt ser på dessa bilder hur kallt det var, ca 13-14 grader var det ute vid kustbandet.

 

 

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards