Alla inlägg den 6 maj 2011

Av rosatjejen - 6 maj 2011 10:38

Mår inget bra alls idag.
Har lite ont i halsen och körtlarna känns lite svullna, har även lite huvudvärk, inget roligt alls.

Vi som har planerat att möta upp en vän , för en kväll på stan med bland annat middag.

Nu har jag tagit en ipren och hoppas att den ska hjälpa.

Tycker att vi har haft nog med sjukdomar i den här familjen nu, känns som om vi har fyllt kvoten för flera år framåt denna vår.


Lilltjejen mår förresten mycket bättre och har inte alls lika ont av sina bältros utslag längre, så hon kan nog gå till skolan på tisdag, då vi slutar med medicinen.

Av rosatjejen - 6 maj 2011 09:13

Idag är det en hel månad sedan jag började banta, jag vägde då 73 kg och mådde inte alls bra av det.

Nu en månad senare så har jag gått ner 5,8 kg och det är jag nöjd med, även om det gått lite upp och ner den sista veckan.


Min målvikt är ju 58 kg, men det känns fortfarande oändligt långt borta, men jag är glad för varje kilo jag lyckas gå ner.


Jag är också glad över att jag har vunnit över mitt coca-cola beroende, har inte tagit en endaste liten klunk cola på en månad, och känner heller inget sug efter det. 



Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards