Alla inlägg den 4 maj 2011

Av rosatjejen - 4 maj 2011 18:48

Smet ut från den här sjukstugan en stund, och tog mig en powerwalk i riktigt rask takt.

Det var så skönt att komma ut och rensa skallen lite, det finns nog inget bättre sätt att rensa och sortera tankar än att träna, brukar få ur mig lite ilska också :-)

 

Var på återbesök med lilla O idag och det såg ut som om medicinen har stoppat upp förloppet på bältrosen och hon har inte fått några nya prickar/blåsor.

Däremot hade doktorn sagt fel till mig, hon ska ha medicinen i 7 dagar och inte 5 som hon först sa, så det betyder att jag måste vara hemma med henne på måndag också   

 

Men men det viktigaste av allt är ju att hon blir frisk och får sin medicin.

Av rosatjejen - 4 maj 2011 13:05

Dom säljer Nutrilett tokbilligt på Willys.

169 kr, tar dom för ett 25 pack shakes.

Har aldrig hittat så billig förut, och det verkar inte vara extrapris, utan deras normalpris.

Så från och med nu kommer jag att handla all nutrilett på Willys, för som ni säkert förstår så går det åt några kartonger i månaden här :-)

Av rosatjejen - 4 maj 2011 09:05

Narurligtvis så hade jag gått upp +0,3 sen igår, det var ju väntat.

Fy vad jag mådde dåligt sen igår kväll när jag hade ätit, jag fick magknip och fick springa på toa flera gånger.

Idag däremot är magen lugn, men jag känner mig varm och svullen i hela kroppen, jag brukar känna mig så när mensen är på gång, det värsta är bara att ibland känner jag av det bara  någon dag innan, men ibland är det 3-4 dagar innan det är dags, och det är urjobbigt.

Så här har det bara varit det senaste året, jag undrar om det beror på att kroppen börjar ställa om sig inför klimakteriet.

 

Jag väger i alla fall 67,5 kg idag och det är minus -5,5 kg på 4 veckor.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards