Alla inlägg den 25 april 2011

Av rosatjejen - 25 april 2011 21:29

Lika bra att erkänna direkt. Jag har ätit godis, kunde inte låta bli att ta lite ur påskägget, enda ursäkten jag har är att det var det enda godis jag ätit den här påskhelgen.

Imorgon är det jobb och fasta rutiner igen, så då jäklar gäller det.

Av rosatjejen - 25 april 2011 10:08

Åh vilken underbar dag vi hade ute på Torö igår. Vädret var underbart och solen stekte på oss från en klarblå himmel hela dagen.

Åt också årets första grillmiddag, och det var verkligen så där otroligt gott som det bara kan vara med grillat efter en lång vinter.

 

Nu har det dock blivit alldeles för mycket godsaker i dagarna 3, så nu är det dags för strikt Nutrilett diet igen.

Vågen visade idag 69,7 kg vilket är -0,1 sedan igår.


Imorgon är det dags för jobb igen, det ska faktiskt bli skönt att komma in i lite rutiner igen. Jag tycker att det är mycket lättare att banta när man har lite rutiner. Dessutom så får jag så mycket gratis motion när jag jobbar.

Nu ska jag snabba mig ut i solen, så att jag får lite sol på min ännu så länge rätt bleka kropp   

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards