Alla inlägg den 20 april 2011

Av rosatjejen - 20 april 2011 12:03

Rodnaden i ansiktet som jag hade efter vaxningen igår är nu helt borta, och jag måste säga att jag faktiskt är nöjd med resultatet.

Däremot har jag fortfarande ont i såret på överläppen, som dessutom spricker upp igen och börjar blöda varje gång jag ler, och jag har väldigt svårt att låta bli att le :-)

Så summa sumarum är att vaxning i ansiktet är helt okey, men undvik att vaxa bort huden på överläppen ;-)

 

Av rosatjejen - 20 april 2011 09:58

Jippie !  Nu har jag gått ner -4 kg på 2 veckor.

Jag är supernöjd med det resultatet.

 Nu väger jag 69 kg , och min plan nu är naturligtvis att gå ner ännu mer, har ju drygt 10 kg kvar till min drömvikt, men mitt närmaste mål är att försöka behålla den här vikten över påsk.

Vi får nämligen främmande nu över påskhelgen, och då blir det alltför svårt och tråkigt att leva på enbart nutrilett, så jag har tänkt att byta ut vissa av nutrilett målen mot vanlig mat. Jag hoppas att jag genom att göra så åtminstone inte går upp i vikt igen.

På annandagen har jag tänkt att köra igång med enbart nutrilett igen.

Jag har gett mig fasen på att jag ska i mål på under 60 kg, den här gången.


 

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards