Alla inlägg den 13 april 2011

Av rosatjejen - 13 april 2011 18:07

Det går strålande med bantningen känner jag. Nu har jag levt på enbart nutrilett + ett litet mål mat om dagen, utan kolhydrater och fett, det har varit typ, magert kött med kokta grönsaker eller omelett och lite minikeso, i över en vecka.

Mitt sötsug är för tillfället borta, och det är så otroligt skönt. Inte ens i helgen kände jag något sug. Jag har bestämt att lördagar ska vara min "äta vad jag vill dag", men jag kände inget behov av det i lördags, och fortsätter det så här bra så kanske jag klarar en helg till utan onyttigheter.

Imorse var jag så otroligt trött och sen blev det så stressigt innan jag skulle iväg, så jag glömde bort att väga mig. Normalt så brukar jag studsa upp ur sängen när jag väl vaknat till, för att jag är så nyfiken om jag gått ner några gram till eller inte, men men det blir fler mornar att väga sig på.

 

Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar, sen är jag ledig i 10 dagar   och sen är det ju dax att börja valla kvasten för om en vecka är det ju dags för en flygtur till det kära Blåkulla :-)

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards