Alla inlägg den 28 mars 2011

Av rosatjejen - 28 mars 2011 18:22

Glömde ju att skriva i det tidigare inlägget att jag bokade en resa igår.

Två veckor på mysiga Kreta blir det i sommar, tillsammans med min mamma och min äldsta dotter E (23år) och min yngsta dotter O (8år).

Det ska bli jätte härligt att få komma bort och bara vara ett par veckor, dessutom brukar Kreta vara ett säkert kort vad gäller vädret, om man som jag älskar sol och värme.

 

Av rosatjejen - 28 mars 2011 18:05

Känner att jag har hafr det svårt att komma igång med bantningen igen, och det är ingen idé att hålla på med alli och nutrilett när man börjar dagen med nutrilett och därefter sakta men säkert börjar stoppa i sig onyttigheter för att sen avsluta med lite Ben and Jerry glass innan läggdags.  Jag har därför bestämt mig för att lägga bantningen på hyllan ett tag, och hoppas att den där "nu jädrar anamma"känslan infinner sig snart, för jag vet ju att jag kan bara jag kommer igång.


Blogg torkan förra veckan beror på att jag har varit helt slut på kvällarna, mycket på jobbet där många varit sjuka, och mycket hemma med familjen. 

Vikten ligger kvar på ganska exakt 71 kg :-( 

Så håll nu alla tummar och tår för att jag ska hitta den där javlar anamma känslan igen.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards