Alla inlägg den 5 mars 2011

Av rosatjejen - 5 mars 2011 22:53

Var iväg till Ikea idag och gjorde av med lite pengar på saker jag inte hade en aning om att jag behövde. Visst är det märkligt, men varje gång jag åker dit så blir det så.

När jag ändå var i farten så stannade jag till på Hemtex och Åhlens på hemvägen och där hittade jag ännu mer fina saker.

Så nu har jag gjort lite vårfint i köket, var lite trött på alla svarta detaljer, så nu har jag bytt till lite färggladare sådana, det är så skönt när man har vitt och svart som bas,då är det så lätt att ändra stil med enkla medel.

Ena badrummet fick sig också en uppfräschning i form av ny matta och handukar. Även lilla O´s rum fick lite nya roliga smådetaljer.

 

Imorgon ska jag bege mig in till stan igen och leta efter ett par nya gummistövlar , det lär ju behövas nu när all den här snön ska försvinna, vår väg här utanför lär ju bli rena swiming poolen snart, för där har dom inte röjt bort alla snöhögar på hela vintern.

Hoppas hitta några fina som även är sköna att gå långt i.

 

Idag har jag nog ätit och druckit ganska onyttigt, men vad fasen det är ju bara lördag en gång i veckan   

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards