Alla inlägg den 3 mars 2011

Av rosatjejen - 3 mars 2011 17:48

Känner att jag inte riktigt kommer igång med bantningen ordentligt ännu.

Idag har det bara blivit en nutrilett och den tog jag till frukost, till lunck blev det en matig grönsaks och korvsoppa och ikväll har jag ätit resterna av carbonaran vi åt i tisdags.

Vet inte riktigt vad jag ska göra för att komma igång ordentligt.

Är faktiskt lite nyfiken på Alli, undrar om man kan använda den samtidigt som nutrilett. Är också lite rädd för biverkningarna som lös mage, och det stod också att man kan få oljiga fisar ???  Det måste vara ett finare uttryck för att bajsa på sig, och det låter ju inte så roligt. Får nog fundera lite till.

Skulle ju allra helst vilja få det att fungera med enbart nutrilett igen.

 

Imorse glömde jag att väga mig, rutinerna blir ju helt rubbade nu när inte lilla O är hemma.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards