Alla inlägg den 23 februari 2011

Av rosatjejen - 23 februari 2011 22:05

Har varit hemma från jobbet idag också, nu är jag dock bättre i magen, men har en fruktansvärd huvudvärk som inte vill ge med sig ens med ipren.

 

Började dagen med nutrilett shakes både till frukost, mellis och lunch. Till middag åt jag lite tunna revben och lite tapas, och till efterätt åt jag lite glass ( jag vet, inte bra)

På grund av huvudvärken har jag druckit lite cola idag, för att få i mig lite koffein ( jag tillhör den lilla skara av vuxna som inte dricker kaffe )

 

Totalt har jag fått i mig ca, 1600 kcal idag och det är inom rimliga gränser för mig, men ändå i mesta laget för att gå ner något i vikt.

Av rosatjejen - 23 februari 2011 09:22

Vi har just nu häftiga diskussioner hemma om vi ska köpa ett akvarium eller inte.

Det är Lilla O som önskar sig ett eget djur, och eftersom jag är allergisk mot pälsdjur, så är fiskar i stort sett det enda vi kan ha som husdjur.

Jag kan absolut ingenting om akvarium och fiskar, och känner att jag inte riktigt vet vad jag ger mig in på om vi köper ett till henne.

 

Som om någon av er har eller har haft akvarium, så berätta är det jätte svårt och jobbigt eller bara roligt ?

 

Ett sånt här litet är det jag har tänkt mig.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards