Alla inlägg den 22 februari 2011

Av rosatjejen - 22 februari 2011 20:15

Karaktären är svag och jag är sjuk, så den här dagen har inte varit så bra.

Jag vaknade i morse med kramper i magen och illamående, det var ett sånt där molande illamående som bara finns där hela tiden, men man kräks aldrig, så jag har varit hemma idag.

 

Jag började morgonen med en nutrilett shake, och det passar mig utmärkt när jag mådde så illa.

Tog sedan en nutrilett till som mellanmål på förmiddagen.

Till lunch åt jag Keso och musslor på burk, men då protesterade magen med kramper igen, så det blev några extra toa besök.

 

Till middag har jag ätit sushi. Desvärre blev det coca-cola att dricka idag och jag har även njutit av glass nu ikväll, det var mycket gott, men tarmarna började krampa igen, aj aj aj.......

Totalt har jag fått i mig drygt 2000 kcal idag och det är lite för mycket för mig, och särskilt illa är det ju när jag varit hemma och inte fått någon motion alls.

 

Jag får hoppas att jag mår lite bättre imorgon och att karaktären är lite starkare då.

 

 

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards