Alla inlägg den 20 februari 2011

Av rosatjejen - 20 februari 2011 12:45

Imorgon får det vara slut med all coca-cola, godis, kaffebröd, fettdrypande mat i veckorna.

Istället får det bli nutrilett och magrare mat utan en massa kolhydrater, och endast vatten att dricka. På helgerna är det däremot okey att synda lite.

Känner att jag inte är riktigt i form för att köra en hårdbantning med enbart nutrilett, så nu tänker jag prova det här och se om det blir något resultat till nästa söndag, om inte så får jag hitta på någon annan variant, för ner i vikt måste jag.

 

Jag kommer även att ta hjälp av www.tappa.se för att få full kontroll på in och utbalansen.

 

Min plan är också att börja träna igen inom den närmaste framtiden, inget jag tycker är särskilt roligt, men tyvärr tror jag att det är nödvändigt för att jag ska lyckas på längre sikt.

 

Idag 70,2 kg    det är +1,2 kg sedan förra söndagen.

Av rosatjejen - 20 februari 2011 11:18

Precis som jag gissade, så hade jag gått upp till drygt 70 kg när jag vägde mig idag. Det känns inte särskilt roligt, men jag har bara mig själv att skylla.

 

Imorgon är det jag som får ta och skärpa till mig igen.

 

Idag blir det kalas hos min förstfödda dotter, som fyller 23 år idag ( vart tog dom åren vägen ? )

 

Grattis älskade E på din födelsedag !

 

 

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards