Alla inlägg den 13 februari 2011

Av rosatjejen - 13 februari 2011 11:08

Jag vägde mig imorse och vågen visade på 69,0 kg, lite mer än vad jag hoppats på, men med tanke på allt gott jag stoppat i mig även denna vecka så är det inte så konstigt. Jag har tillåtit mig att dricka cola och jag har också ätit godis nästan varje dag.

Imorgon ska det bli ändring på detta, inget godis och läsk i veckorna och mindre portioner till lunch och middag, däremellan får det bli nutrilett.

 

Lilla O har sovit hos mormor inatt, så jag har varit helt barnfri sedan igår efermiddag.

Så jag passade på att åka in till stan och äta middag och gå på bio.

Såg senaste Harry Potter filmen och jag tyckte att den var bra, men vännen som inte läst böckerna, tyckte inte att den var lika bra.

 

  

Nu längtar jag efter den här lilla skruttan.

Tänk att det bara var en dryg vecka sedan jag tog den här bilden på henne, det känns som om det var mycket längre sedan.

 

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards