Alla inlägg den 28 januari 2011

Av rosatjejen - 28 januari 2011 22:44

Tror aldrig att jag varit så sen med packningen någonsin, men nu är jag ialla fall pckad och klar.

Nu ska jag försöka vila några timmar innan det är dags att ge sig av. Jag ser verkligen fram emot en vecka utan en massa måsten, och lite sol och bad gör ju inte saken värre direkt. Det ska även bli skönt att slippa nutrilett och alla tankar på bantning, det får jag ta tag i när vi kommer hem igen.

Nästa inlägg skriver jag förhoppningsvis nerifrån Gran Canaria   

Av rosatjejen - 28 januari 2011 19:33

Har just ätit den godaste sushin någonsin, den kan jag verkligen rekomendera.

Akki vid medborgarplatsen vid tunnelbane uppgången vid Göta källare, lite dyrare än på andra ställen, men jag lovar den är värd varenda krona.

 

Mums !

Av rosatjejen - 28 januari 2011 16:18

Funderar på om det är någon idé att gå och lägga sig ikväll, när jag ändå måste upp och bege mig till flygplatsen redan kl,3 inatt.

Det är nästan det värsta när man ska ut och resa, att flygen nästan alltid går på så okristliga tider. Vi har dessutom ganska långt till Arlanda hemifrån, det ligger på "fel" sida om stan för oss.

 

Nu väntar jag på att min äldsta dotter E ska komma hit, hon ska ha sushi med sig som hon skulle köpa på nåt ställe vid medborgarplatsen, dom ska tydligen ha helt gudomligt god sushi där.

Av rosatjejen - 28 januari 2011 09:28

Väger 67,2 kg idag också, och med tanke på vad jag åt igår är det strålande.

Igår blev det färska frallor till frukost, tortelini med ost och grädde till middag och en liten chokladbit till efterrrätt.

 

Nu tar det drygt en vecka tills jag kan väga mig igen, och jag hoppas att jag inte gått upp alltför mycket till dess, lite får jag nog räkna med och jag har en förhoppning om att jag inte väger mer än 68 kg när jag kommer hem.

 

Nu borde jag sätta igång att packa, men det är ju så tråkigt, packning är den enda nackdelen med att resa bort.

 

Dottern har fortfarande ont i halsen, men hon har ingen feber än så länge, så nu hoppas jag att det går åt rätt håll och att febern inte kommer tillbaka.

 

67,2 kg      +/-0 sen igår    totalt -4,9 kg

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards