Alla inlägg den 21 januari 2011

Av rosatjejen - 21 januari 2011 19:06

Nu har jag ätit middag, mitt första lagade mål mat på nästan en vecka, det var sååå gott.

Vi åt kycklingfileér  med currysås, gjord på lätt cremefraish och currypasta och till det åt jag bulgur medans övriga familjen åt jasminris.

Men oj vad ont i magen jag fick efter en stund, så nu har jag tillbringat en stund på toa, men det var det värt.

Och ännu bättre är att mina blödningar upphört helt, Jippie !

 

Nu ska jag ta en promenad och sen får det bli soffan och "på spåret"

 

 

Av rosatjejen - 21 januari 2011 14:31

Jag orkar inte med min 16 årings mentor, han är bara för mycket. Han har ingen bra förklaring till varför hon inte får ledigt för att resa bort en ynka vecka.

Det vore ju en sak om hon hade IG varning, men det har hon inte.

Nu har jag i vilket fall som helst bestämt mig för att vi åker i alla fall. Har fått reda på att det enda som händer är att hon får en veckas frånvaro, och eftersom gymnasieskolan är frivillig så händer ingenting.

 

Så nu ska den här tjejen ..... och..

 

 

 

 

 den här tjejen, snart ner till solen och värmen.

Gissa om vi längtar...

 

 

Av rosatjejen - 21 januari 2011 10:18

Idag ska jag börja med lite vanlig lagad mat, så ikväll blir det middag med familjen.

Jag tänkte göra curry kyckling i ugn med ris till familjen och bulgur till mig.

Jag ser verkligen fram emot ett lagat mål mat nu, efter 4 dagar med enbart nutrilett shakes, inte ens en ynka liten grönsak.

Vågen visade på 66,6 kg idag.

 

 

 

66,6 kg      -0,5 sen igår      totalt -5,5 kg på 25 dagar

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards