Alla inlägg den 14 januari 2011

Av rosatjejen - 14 januari 2011 15:05

Att banta med Nutrilett är lätt för att man behöver inte laga eller köpa hem en massa konstigheter, men nutrilett skakar man ihop en måltid på 30 sekunder.

Men jag har fasiken inte sagt att det är lätt på andra sätt, man måste ha en vilja av stål och vara 100% motiverad, visst kan man avika från dieten nån gång i veckan utan att allt är förstört, men för att lyckas helt måste man fokuserad på det mål man satt upp för sig själv.

Mitt mål just nu har ju varit att komma i mina shorts och favorit klänningen, och det målet har jag nått nu, men jag har en liten bit kvar till de 66kg som också är ett av mina delmål innan vi åker.

Av rosatjejen - 14 januari 2011 13:46

Hoppsan sa......

Jag började leta efter våra solcremer här hemma , bara för att se om jag behöver köpa någon ny, men med tanke på att jag köpte en hel del nya när vi var iväg i somras så trodde jag inte det, men men bäst att kolla i alla fall, döm om min förvåning när jag inte hittade en enda.

Visste ju att jag hade minst 4 i en liten påse som vi alltid förvarar cremerna i när vi åker iväg för att bada och sola.

Jag letade som en galning och hittade dom sedan under torkställningen på balkongen, faaaan också dom har alltså legat därute hela vintern i minusgrader, så nu är ju dom förstörda, hur jäkla slarvig är inte jag.

Av rosatjejen - 14 januari 2011 09:39

Jag måste ha haft mycket vätska i kroppen igår. När jag vägde mig idag hade jag gått ner 0,5 kg.

 

 

 

 

 

 

67,7 kg    -0,5 sen igår    totalt -4,4 kg på 18 dagar.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards