Alla inlägg den 13 januari 2011

Av rosatjejen - 13 januari 2011 22:08

Har just tagit dagens femte och sista nutrilett shake.

Idag har jag enbart levt på det och vatten, massor av vatten.

Vet inte varför, men jag har en konstig känsla av att jag inte kommer att ha gått ner någonting när jag väger mig imorgon. Jag hoppas verkligen att jag har fel.

Av rosatjejen - 13 januari 2011 17:22

Idag kom min mens och det är jag glad för, då brukar nämligen ryggvärken och värken i höfterna ge med sig ganska fort.

Det jag däremot tycker är lite konstigt är att det inte har synts på vågen att den var på gång, man brukar ju samla på sig vätska innan mensen, men jag har ju tappat rätt mycket i vikt de senaste dagarna, det är bara till att hoppas att det fortsätter så.

Av rosatjejen - 13 januari 2011 12:47

Tjugondag Knut idag, och det betyder att allt julpynt ska bort. Julgranen tog vi ut redan i helgen, men allt annat ska bort idag.

 

Lilla ska få plundra vårt fina pepparkakshus, som hon har längtat efter det.

 

 

  

 

Även vår fina krubba ska packas ner i källaren igen.

 

  

 

Sen säger det bara svichssss så är det advent och allt ska plockas upp igen.

 

Av rosatjejen - 13 januari 2011 08:17

Nu har jag varit och lämnat Lilla i skolan. Vad jobbigt det känns att behöva kliva upp tidigt och lämna barn när man är sjuk, och ska gå hem igen.

Jag känner att jag skulle behöva sova lite till, men jag har svårt för att somna om, och särskilt när jag varit ute och gått.

Vågen är fortfarande snäll och visade på 68,2 idag och det var ju roligt.

Glömde ju att skriva igår att nu kan jag knäppa favorit shortsen, inte för att dom sitter snyggt, men ändå är det ett stort framsteg att bara kunna knäppa dom. Klänningen däremot stramar fortfarande över rygg och byst.

 

 

 

 

68,2 kg      -0,3 sen igår        totalt -3,9 kg på 17 dagar

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards