Alla inlägg den 12 januari 2011

Av rosatjejen - 12 januari 2011 22:05

Oj vad jag har frusit ikväll, ni vet sådär genom märg och ben.

Jag undrar om det är för att jag är sjuk, eller om det är för att jag går ner i vikt. Jag har nämligen en tendens att frysa som tusan när går ner snabbt, det är bara att hoppas...

Nu är det dags för sängen, måste ju lämna Lilla imorgon, även fast jag är sjuk.

Av rosatjejen - 12 januari 2011 17:12

Vad mycket lättare det skulle vara att banta om man vore  barnlös, så man slapp laga goda middagar som doftar ljuvligt och sen inte får äta.

Fast hur det nu än är så skulle jag inte byta bort dom mot alla rikedomar i hela världen (bara möjligen vid middags tid)   

 

Känner mig fortfarande dålig, men har inte lika ont längre, men känner mig oerhört ruggig.

 

Nu ska jag steka pyttipanna och ägg till familjen, och skaka ihop en nutrilett shake till mig.

 

Av rosatjejen - 12 januari 2011 10:40

Jag är sjuk idag, ont i nacken och huvudet, ont i mage och rygg, dessutom känns det som om hela hoftpartiet sitter löst, bara skräp med mig idag alltså.

 

Var uppe kl, 6,30 och ringde till jobbet, sen kröp jag ner i sängen igen och lyckades somna om och sova ett par timmar till.

Vågen var snäll idag och visade på minus igen.

 

 

 

68,5 kg     -0,7 sen igår        totalt  -3,6 kg på 16 dagar

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards