Alla inlägg den 4 januari 2011

Av rosatjejen - 4 januari 2011 18:48

Att leva på enbart nutrilett går fortfarande bra, okej jag äter ju en tallrik med kokt broccoli eller blomkål också antingen till lunch eller till middag, men förövrigt är det bara nutrilett chokladshake som gäller.

Känner mig förvånansvärt pigg.

Har däremot ruskigt ont i min ena arm. Jag halkade här utanför imorse när jag skulle gå till bussen och slog i knät och armen, naturligtvis min högra arm som jag redan har besvär med. Jag hoppas att det blir bättre till imorgon.

 

Jag är oerhört nöjd med viknedgången hittills och hoppas att jag får fortsätta vara det ett tag till. Jag skulle så gärna vilja gå ner till åtminstone 66 kg, innan vi åker på semester om drygt  3 veckor, och med den takten jag går ner nu så verkar det inte vara helt omöjligt.

 

Ni som går in här och läser får väldigt gärna lämna en liten kommentar om vad ni tror om den här dieten, eller ni kanske har erfarenhet av någon annan diet som också är bra.

Av rosatjejen - 4 januari 2011 06:27

Nu äntligen händer det grejer på vågen.

69,3 kg väger jag idag, jag är så glad att jag sitter här och dum flinar för mg själv   

 

 

 

69,3 kg      -0,4 sen igår         totalt  -2,8 kg på 8dagar

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards