Alla inlägg den 5 september 2010

Av rosatjejen - 5 september 2010 20:15

Idag har det enbart blivit 4 nutrilett shakes och en sallad med skaldjur, så om jag inte gått ner något alls när jag väger mig imorgon så vet jag inte vad jag tar mig till.

Nämen allvarligt nu, jag undrar faktiskt vad det är för fel på mig. Jag borde gå ner mer med tanke på hur få kalorier jag får i mig om dagen, men det kanske är som vissa säger att jag kanske behöver mer tid på mig, eller att jag för tillfället samlar vätska i kroppen(varför jag nu skulle göra det)

Hur som haver blir jag ledsen om det inte blir något resultat av det här slitet snart.

Av rosatjejen - 5 september 2010 10:17

Ingen rolig morgon alls. Trots att jag var förberedd sedan igår, så blev jag ändå ledsen när jag inte gått ner någonting alls sen igår, fast jag kanske får vara glad över att jag heller inte hade gått upp.

 

 

Idag är det 4 år sedan min pappa dog och det känns fortfarande lika overkligt att jag aldrig mer ska få träffa honom. Han fattas mig lika mycket nu som när han dog.

 

 

 

66,9 kg,   +/- 0  sen igår,   totalt -1,5 kg på 14 dagar

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards