Alla inlägg den 18 juli 2010

Av rosatjejen - 18 juli 2010 22:12

I dag har jag ätit enligt LCHF metoden kom jag just på.

Familjen är bortrest och jag är ensam hemma och njuter av det på flera sätt, en sak är att jag kan äta vad jag vill, så jag gjorde lite tapas med mozzarella, parmaskinka, vacherolost,kanarisk korv, mycket gott och helt enligt LCHF .

Jag skulle kunna äta sån här mat varje dag om jag bodde ensam, det skulle  visserligen bli dyrt men ändock, om man dessutom blir smal av det så är ju det en bonus.

Av rosatjejen - 18 juli 2010 12:54

Igår kväll var ju ute på stan för första gången i sommar, det var mysigt. Åt middag med en kompis på en liten Italiensk restaurang i gamla stan. Jag åt pasta med fisk och skaldjur, det var så gott. Sedan gick  vi vidare upp till norra bantorget där dom har en super mysig bar/ restaurang mitt på torget, där tog vi en drink och satt och pratade om allt som hänt sedan vi sågs sist.

Vikten är idag 64,8 kg

Det verkar som om vikten har stannat här mellan 64-65 kg vilket jag tycker är helt okey nu, med tanke på att jag varken tränar eller tänker på vad jag stoppar i mig.

 

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards