Alla inlägg den 22 juni 2010

Av rosatjejen - 22 juni 2010 22:09

Faan också, vilken dålig karaktär jag fått.

Jag och den yngsta gjorde en liten cykelutflykt nu i kväll, det slutade med att hon ville ha glass när vi cyklade förbi kiosken och då kunde jag inte stå emot frestelsen, så det blev en glass för mig med, gott var det just då, men nu känner jag en bitter eftersmak rent mentalt alltså. Nu vågar jag knappt väga mig imorgon.

Av rosatjejen - 22 juni 2010 17:24

Efter allt slarv de senaste veckorna har jag nu betämt mig för att köra med lite mer nutrilett och lite mindre vanlig mat, dvs bara vanlig mat till middagen med familjen. Det går ju sådär kan jag säga, känns som att starta om på ruta ett, känner ett ständigt sug i magen, det blir bättre direkt efter en shake men efter ungeufär en timma så är jag hungrig igen och det mina vänner är plågsamt.

I dag har jag förutom ett antal nutrilett shakes och en bar, ätit bulgur med pasta såsen som blev över från igår med ost/grädde och bacon. Senare i kväll blir det en frukt eller en bar innan jag går och lägger mig, för det har jag lärt mig nu att somna hungrig går bara inte.

Av rosatjejen - 22 juni 2010 08:28

63,6 kg idag    

 

Inte så roligt, men det är bra att fortsätta med nutriletten.

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards