Alla inlägg den 26 maj 2010

Av rosatjejen - 26 maj 2010 17:18

Nu går det riktigt trögt.

Igår var vi och shoppade i Globen, jag och den lilla. När vi var färdiga så ville hon äta middag på McDonalds,   och om jag nu gått upp ett kilo bara sådär utan anledning så kan jag lika gärna äta en hamburger meny och det gjorde jag, tog dock ingen läsk.

Så i morse när jag ställde mig på vågen så tänkte jag att nu har jag säkert gått upp lite till, men döm om min förvåning, jag hade gått ner 0,5 kg. Det kan bero på att jag fick min mens igår och precis dagarna innan mens så kan man ju samla på sig lite vätska.

Trots detta så känner jag mig oerhört omotiverad just nu och då är det extra svårt att inte falla för alla frestelser, men jag ska försöka att vara envis och käpa lite till.

Nu ska jag ner till gymmet och försöka bränna bort lite till av gummfläsket :-)

Presentation

Jag skriver om livet i allmänhet, men också en del om vikt, bantning, och om hur det är att leva med mycket nedsatt lungkapacitet mitt i livet.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Min viktminskning

 
Besök ViktPejl

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards